Monday, August 29, 2011

Jay Khan "Nackt" - Video 2011


ძალინ მომეწონა, რაღაც პროტესტს გამოთქვავენ ,რაღაცის თქმა უნდათ.მართალია გერმანული არ ვიცი მაგრამ გაივგე რომ Nackt შიშველს ნიშნავს .მიდნა ავღნიშნო რომ ეს მარტო გარეგნული სიშისვლე არაა,მაგრამ უმრავლესობამ როგორც წესი უკუღმა გაიგო..შინაგან სიშიშვლეზეა ლაპარაკი ,სულიერი სიშიშვლეა ნაჩვენები, პროტესტი რაღაცის მიმართ
მოკლედ ძალინ მომეწონა..ყველაზე სასაცილო ისაა ვინც ეს კლიპი ნახა უმრავლესობა ხაზს უსმევს ადამიანის სიშიშვლეს, ესეც უბრალოდ ერთი მხრიდან რომ უყურებენ ყველაფერს იმის გამოა....მოკლედ ნაკლებად მაინტერესებს ვისთვისაა ეს სისულელე და გოიმობა და ვისთვის საინტრესო
მთავარი ისაა რომ ადამიანებს შეუძლიათ, პროტესტი გამოხატონ სხვადასხვა გზით, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც პროტესტი სამართლიანია და ეს ხალხის გამოძახილია სიმღერით, გარკვეული ქცევებით თუნდაც გაშიშვლებით,მე მაგალითად ჩემს შინაგან პროტესტს ხატვით გადმოვცემ და სულ არ მაინტერესებს სხვების აზრი.კრიტიკოსები ყოლველთვის იქნებიან და საჭიროცაა მე თუ მკითხავთ.
მე არ ვხატავ სხვებისთვის, იმიტომ რომ სხვების სალაპარაკო თემა იყოს, ან იმიტომ რომ ამით სახელი გავიკეთო.. ვხატავ უბრალოდ იმიტომ რომ ეს მე მსიამოვნებს ..ერთგვარი ენაა, რომლითაც ველაპარაკები საზოგადოებას..მოკლედ მომეწონა ეს კლიპი ძალიან : )))და ჩემი აზრიც გამოვთქვი ამის შესახებ და ყველაზე მეტად რაც მახარებს ისაა ,რომ დაკონსერვებული საზოგადოების თვალით არვუყურებ ამ სამყაროს.და ჩემი დამოუკიდებელი აზრი გამაჩნია,სრულიად თავისუფლად შემიძლია მისი გამოხატვა ყოვლეგვარი ყალბი სტერეოტიპების გარეშე..
მოკლედ შეაფასეთ, დარწმუნებული ვარ მოგეწონებათ .
P.s აუცილებლობას არ წარმოადგენს ყველას მოწონება დაიმსახუროს :)))))არცაა საჭირო.

No comments:

Post a Comment

:**