Sunday, October 31, 2010

ჩემია მხოლოდ ჩემი








 ..ჩემია მხოლოდ ჩემი..
          მე ერთ-ერთი თქვენგანი ვარ.. ამ საზოგადოების ნაწილი.. ერთი შეხედვით არაფრით გამორჩეული.. ჩვეულებრივი ადამიანი..ნინო იოსელიანი.. ეს საჩუქარი მე ღმერთმა მომცა..ხატვით გამოვხატავ ჩემს გრძნობებს:ტკივილს თუ სიხარულს,ემოციებს,ოცნებებს .."მიყვარს სიგიჟემდეო" არა სიგიჟემდე  არა,ეს რაღაც სხვაა..იდუმალებით მოცულია,ლამაზი და ამოუცნობი..ზოგჯერს სიგიჟის ზრვარს შორდება..განსხვავებს სხვებისგან..ყოველ ჩვენგანში ცხოვრობს პატარა ბავშვი, რომელსაც ასე გამალებით ვჩქმალავთ,მაგრამ ხანდახან ხელიდან გვისხლტება და თავს გვარმთევს..იცით ჩვენი ცხოვრება ერთი დიდი ტილოა,სადაც ჩვენი ხელით ვხატავთ საკუთარ ცხოვრებას,თუმცა მანამდე  ვირჩევთ თუ,როგორი იყოს ის...ტკივილით თუ,სიხარლით სავსე
   ხატვის დროს მე ვარ ჩემს სამყაროში,სადაც თავისუფალი ვარ,ეს არის ჩემი ნაწილი..ნაწილი,რომელიც მაძლევს ძალას გამოვხატო ჩემი ემოციები,გრძნობები...ეს ყველაფერი ქმნის :რაღაც განსხვავებულს,ლამაზს,იქ სადაც მე ბედნიერად ვგრძნობ თავს..
ავტორი: ნ.იოსელიანი





























































No comments:

Post a Comment

:**